Helgen!

Födelsedagsfest för Sandy i fredags. Var nog bästa på länge. Galen kväll. Hamnade inte på kåren, kors i taket, utan festade vidare på en fest i tybblelokalen. Mucho lyckad kväll. Bilder kanske kommer när någon annan vänlig själ delat med sig av sina, jag glömde som vanligt ta bilder... Men jag mådde sämre än jag förtjänade dagen efter, satans rödtjut...

Igår samlades en liten skara bestående av mig, Julia, Sandy och Sanne som gjorde tacos och kollade på Eurovision, NORGE! Jag gillade Norges, Azerbaijan och Albanien bäst. Island var bra också. Vilken show, och det var många bidrag som faktiskt var helt ok. Jag brukar vara väldigt skeptisk men årets låtar var en positiv överraskelse.

Idag då.. Ja, städa kanske. Ska ta mig ut på en promenad i solen nu tänkte jag. Sen borde jag ta tag i disken och dammsuga lite, men som vanligt får vi se. Jag har ju morgondagen på mig också. Inget skolarbete förrän på Tisdag, Helena är Norge och hälsar på vänner och firar nationaldagen så vi tog ledigt imorgon med. Men jag tycker vi kommit igång bra så jag är inte ett dugg orolig för hur case-arbetet ska gå. Vårat sammarbete går över förväntan!



Flipsyde - when it was good


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback