Helgen:

Ja nu var denna helgen över. Jobb i Fredags, Mamma och rulle plus lilla esso på besök i lördags och idag har jag jobbat 13 timmars pass.. Så jag är lagom seg nu men jag tycker det går bra på jobbet i alla fall. Imorgon kommer hemtentan ut. Blä! Men bara att göra den och se glad ut.







Baby, visst är han välrdens sötaste? Och han och Brownie blev typ polare. Och Findus vågade sig fram och nosa på honom när han låg och sov. Min lilla fegis. Men jag tror verkligen det kommer gå bra i sommar med dom tre.

Btw, Visst är min nya design fin?! Tack till denna tjejen som gjort den: terreh.blogg.se




Kommentarer
Postat av: Susanna

Tror du att du kan komma här och stjäla Esso pesso? Han är MIN!!!! ;)

2009-05-11 @ 17:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback