i think i don't know



Helgen var GALEN. Lugn fredag och fest på lördagen. Latinparty oh herregud. Var nog roligaste på länge och för att citera Helena "detta var den galnaste kvällen på länge, och det har vart många galna kvällar på senaste". Bilder blev det såklart inte.. Jag är så dålig...

Aja, imorgon ska jag möta Helena i skolan klockan 10 för att försöka skriva klart det mesta på vårt arbete, har inte SÅ mycket kvar så hoppas vi lyckas. Vore skönt. Sen är det international buffe/farewell party med utbytesstudenterna. Får se hur kul det är och hur länge jag stannar... Men kan ju va sista gången jag ser flera av dem så kan vara trevligt.


Kommentarer
Postat av: Helena

Det är nästan inte okej att du drar nu i helgen, för du har ju blivit min enda hang-around. Jag har sagt upp kontakten med alla mina övriga vänner ;)

2009-05-26 @ 08:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback