my secret combination...

Sådär, nu har jag städat. Så sjukt tråkigt, blev en aningens roligare när jag satte på mig ett par klackar till min i övrigt rätt luffiga outfit.. Roligare tills jag dammsög och fick ont i ryggen, pucko! Men nu är det acceptabelt här hemma igen. Storstädningen blir sista veckan innan jag åker hem, när katterna är hos mamma. Lättare så. Kommer sakna ihjäl mig efter dom dessa 5 dagar...

kom på nu vid åtta att jag typ inte ätit idag och det kan ju vara bra när man ska ut och festa.. Så det blev en kycklingfilé med spenat och ett glas rött... Vilken underbar kombination va? Men orkade inte fixa något..

Nu ska jag äta upp och sedan ta en dusch och fixa mig. Helena kommer vid 10 kanske.. Vi har blivit lite av ett radarpar nu på senaste, Men jag gillar't. Får se om jag kommer ihåg att ta bilder ikväll, vore ju kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback