nattuggla

Varför kan jag aldrig vara trött när jag vill vara trött? Jag menar, det är så typiskt mig att klockan tolv på natten ställa mig och diska, laga matlåda och börja sortera papper och greja när jag haft hela dagen på mig att göra det. Har inte ens tvättat som jag skulle, åkte dock in till stan som jag planerat och gjorde lite ärenden. Störde Helena på bussresan hem från Oslo. Tur hon bor i Sthlm över sommaren så vi i alla fall kan hänga lite. Hur skulle det annars gå? Längtar redan till introduktionsveckan, för utbytesstudenterna. Förra året var galet.

Måste gå och sova snart, ska ju upp runt nio imorgon, till skolan och arbeta. Om vi lyckas skriva två sidor om dagen så är vi klara till helgen. Det ska vi väl ändå klara?! Jaja, vi har ett mål i vilket fall så bara jobba på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback