Sista föreläsningen

Idag hade vi sista föreläsningen för denna termin. Seminarie imorgon (går mellan 8.30-10, helt värdelöst..) och sedan ingenting innan hemtentan nästa måndag. Efter det har vi ca 2,5 veckor att skriva ett Case, rapport-aktigt.. Sen är det sommar. Vet inte om jag längtar eller inte. Har lite ångest över att åren här bara rinner iväg.. Men ska ju bli skönt att komma hem också. Men mest av allt längtar jag till Peace&Love! Mötley, så jävla underbart!

Hade en bra och inspirerande föreläsning idag om arbetsterapi och ätstörningar. Sånt skulle jag kunna jobba med. Väldigt intressant är det och har alltid varit för mig.

Nej nu ska jag läsa läsaloggar till imorgon, sjukt opepp för seminariet. De är lite halvt larviga tycker jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback