Sleeping Beauty!

Somnade runt halv elva igår kväll. Var helt död hela eftermiddagen. Somnade någon timme på kvällen så jag trodde inte jag skulle kunna somna tidigt på grund av det. Men halv elva så sov jag och vaknade runt 10 imorse. nästan tolv timmars sömn. Behövdes kan jag lova.



Ja nu se nyaste avsnitten av Gossip Girl och One tree hill. Orkade aldrig det igår.

Dagens planer:
  • Gå en promenad
  • Städa lite (ser fortfarande ut som en soptipp här..)
  • Sola lite? känner mig blekare än vanilgt (jag gillar blek, men det finns en gräns..)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va skönt att du kunde somna så tidigt :) Städa nu för på lördag kommer jag :)



Puss & Kram

2009-05-06 @ 15:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback